Messinian Spa review

Πριν λίγο καιρό είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω 3 απο τα προϊόντα μιας καινούριας για μένα ελληνικής εταιρείας. Πρόκειται για την Messinian Spa που το όνομά της αμέσως μας παραπέμπει στον τόπο καταγωγής της, την Καλαμάτα. Τα προϊόντα είναι εμπλουτισμένα με εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο απο την Καλαμάτα, παγκοσμίως γνωστό λόγω της προέλευσής του και για την αντιοξειδωτική και θρεπτική του δράση. Είναι πλούσια σε φυσικά συστατικά, εκχυλίσματα, έλαια, χυμούς, όλα εμπνευσμένα απο την ελληνική φύση. Χυμός πορτοκαλιού απο τη Λακωνία και την Καλαμάτα, μέλι απο τη Μάνη, φραγκόσυκο, ελίχρυσο και δίκταμο απο την Κρήτη, ελληνικό τσάι του βουνού, ρίγανη ελληνική και δενδρολίβανο είναι κάποια απο τα θαυματουργά συστατικά των προϊόντων της Messinian Spa.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Messinian Spa

Υγρό καθαριστικό προσώπου με πορτοκάλι και αγγούρι

messinian_facewash

Απομακρύνει ρύπους, λιπαρότητα και makeup, αφήνοντας δροσερή κι ενυδατωμένη την επιδερμίδα. Περιέχει επίσης βιολογικό εκχύλισμα ελιάς και χαμομηλιού, ελληνικό τσάι βουνού, αλλαντοϊνη, αλόη και πανθενόλη, τα οποία έχουν ενυδατικές, τονωτικές και καταπραϋντικές ιδιότητες.

Η άποψή μου: Είναι το προϊόν που μου ταίριαξε λιγότερο απο τα τρια, αφού η δράση του είναι όντως πολύ ήπια. Το χρησιμοποιώ μόνο το πρωί για να πλύνω το πρόσωπό μου, κι αυτό που παρατήρησα απο την αρχή, είναι οτι χρειάζεται 2-3 πατήματα της αντλίας τουλάχιστον για να μπορέσει να κάνει έστω και λίγο αφρό για να νιώσω οτι κάπως καθαρίζει το πρόσωπο.Έχει ένα πολύ ελαφρύ ευχάριστο άρωμα αλλά θα ήθελα να είναι λίγο πιο αποτελεσματικό με λιγότερη ποσότητα.

Διάλυμα ντεμακιγιάζ με αγγούρι και αλόη

messinian_micellar

Micellar Lotion ντεμακιγιάζ 3 σε 1 με βιολογικό εκχύλισμα ελιάς, βιολογική αλόη, αγγούρι, πανθενόλη (Β5) και αλλαντοϊνη. Ηρεμιστικό διάλυμα καθαρισμού που αφαιρεί το μακιγιάζ – ακόμη και τα αδιάβροχα είδη – καταπραϋνει και καθαρίζει το πρόσωπο, τα μάτια, τα χείλη και το λαιμό, ενώ σέβεται τη φυσική ισορροπία του δέρματος.

Η άποψή μου: Το αγάπησα αμέσως! Μόλις μου είχε τελειώσει το Sensibio της Bioderma και πραγματικά με εξέπληξε πολύ ευχάριστα. Είναι πάρα πολύ απαλό στο δέρμα, αφαιρεί τα πάντα και αφήνει μια αίσθηση περιποιημένου δέρματος. Πολύ καλό προϊόν πραγματικά και μια εξαιρετική εναλλακτική του Bioderma.

Κρέμα απολέπισης προσώπου & σώματος με φραγκόσυκο και δίκταμο

messinian_scrub

Απολεπιστική κρέμα με κόκκους ελιάς, φραγκόσυκο και δίκταμο. Απομακρύνει τα περιττά νεκρά επιφανειακά κύτταρα και καθαρίζει σε βάθος προσφέροντας ένα φυσικό peeling. Περιέχει τσάι βουνού, χαμομήλι, αλόη, βαλσαμόχορτο, με ενυδατικές, μαλακτικές και αντιφλογιστικές ιδιότητες.

Η άποψή μου: Δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσο υπεραγαπώ αυτό το scrub! Καταρχήν με το που ανοίξεις το βαζάκι σε πλημμυρίζει ένα μεθυστικό άρωμα, καθόλου τεχνητό ή πλαστικό. Η κρέμα έχει πολύ λεπτούς κόκκους και στην αρχή σου δίνει την αίσθηση οτι δεν απολεπίζει καλά. Μόλις όμως την ξεπλύνεις θα νιώσεις το δέρμα σου εξαιρετικά απαλό, λείο και ενυδατωμένο. Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά χωρίς δεύτερη σκέψη και το προτείνω ανεπιφύλακτα!

Εσείς τι έχετε δοκιμάσει απο Messinian Spa και ποια είναι η άποψή σας σχετικά; Εγώ πάντως δηλώνω ενθουσιασμένη!

Μέχρι την επόμενη φορά…

Φιλιά

2 thoughts on “Messinian Spa review

  1. To καθαριστικό νερό μου άρεσε πάρα πολύ! Νομίζω ότι έιναι το καλύτερο από όσα έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα! Το scrub μου άρεσε πάρα πολύ για το σώμα, για το πρόσωπο δεν μου άρεσε, ερέθιζε τα μάτια μου όσο μακριά τους κι αν έβαζα το scrub. ❤

    Μου αρέσει!

    1. Χαίρομαι που σου ταίριαξαν κι εσένα! Όσο για το scrub, πολλά προϊόντα με φυσικά συστατικά καμιά φορά ερεθίζουν τα μάτια όντως. Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

